ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, müşteri beklentileri, ihtiyaçları ve mevzuat şartlarını karşılama yolu ile müşteri memnuniyetinin artırılmasını öngören dünyaca kabul görmüş bir kalite yönetimi sistemi biçimidir. Kuruluşun tüm süreçlerini kapsar. Kuruluşun organizasyonel yapısından müşterilerinin memnuniyet seviyesine, toplanan verilerin analiz edilmesinden süreçlerin etkin yönetimine, iç denetimlerden ürün tasarımına, satın almadan satışa kadar pek çok noktada Kalite Yönetim Sistemi koşullarını belirler.
ISO 9001 Kalite Yönetim Sisteminin amacı mevcut hata ve eksiklikleri azaltmak ve ileride oluşabilecek hataların önüne geçmek için kontrol mekanizmasını oluşturmaktır. Sürekli kendini yenilemeyi ve geliştirmeyi amaç edinen kuruluşların kalitesi ve müşteri memnuniyeti de bu bağlamda artacaktır.ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemini büyük küçük fark etmeksizin kalite ve müşteri memnuniyetini hedefleyen bütün işletmeler kullanabilir.
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemleri eğitimlerimiz aşağıda verilmiştir:
Eğitimlerimiz genel katılıma açık ve talep edildiğinde kurum içi veya grup eğitimi olarak sunulmaktadır. Kurum içi veya grup eğitim talepleriniz konusunda fiyat teklifi almak için lütfen Eğitim Başvuru Formu'nu kullanınız.
Helal Akreditasyon Kurumu Helal Uygunluk Değerlendirme Kuruluşu MEYEM Belgelendirme tarafından belgelendirilmiş firmalara ilişkin sorgulamalarınız için lütfen aşagıdaki bilgileri eksiksiz doldurunuz.